Nowości

Napisała 23:20 0 komentarze
W między czasie udałam się do Empiku pooglądać sobie co będzie modne na te święta. Przy okazji zajrzałam do działu z czasopismami. No i na półce tam oto znalazłam dwie nowe gazetki z wykrojami. „Diana Moda” i „Anna Moda na szycie”. Są naprawdę cudowne. W jednej znalazłam wykroje na czapkę i komin, a za to w drugiej super wykrój na świetny żakiet i rozkloszowane sukienki w stylu lat 50. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia.  









A co więcej z lepszych informacji to właśnie w piątek wychodzi długo wyczekiwane wydanie „Burdy Vintage w stylu lat 60”. Hmm, myślę, że coś tam dla siebie znajdę ;) Poza tym w piątek wychodzi także grudniowe wydanie „Burdy”. Będzie ono bardzo świąteczno-sylwestrowe ;) Nie mogę się już tego doczekać ;).
Haha. Jest jeszcze coś. Z okazji pierwszego dnia jesieni na profilu „Burdy” pojawiła się super promocja ;). Roczna prenumerata była za 50 % ceny ;) Nie mogłam sobie odmówić tejże przyjemności ;). I będę dostawać swoją ukochaną „Burdę” prosto do domu! Ahh komu lepiej.

No i muszę się jeszcze pochwalić jakiego cudownego blatu się doczekałam. Poniżej zdjęcia mojego stanowiska pracy. ;)











Papilek

Autorka

Cacactum non est pictum

0 komentarze:

Prześlij komentarz