Konkurs

Napisała 21:41 0 komentarze
Ho ho ho. To znowu ja. Tym razem piszę z wielką prośbą do wszystkich którzy tu zaglądają. Biorę udział w konkursie organizowanym przez magazyn Burda. Główną nagrodą w konkursie jest udział w kursie organizowanym przez Akademie Burdy. Kurs ten obejmuje podstawy szycia, które bardzo by mi się przydały, abym mogła nadal rozwijać swoją pasję, która spadała na mnie jak grom z jasnego nieba.. A może i dosłownie jak grom ;) Pewnie nawet miał na imię Basia ;) Wracając do tematu..






Jeżeli chcesz mi pomóc wygrać upragniony kurs szycia w Warszawie MOŻESZ TO ZROBIĆ!
Jak?
Już mówię.

1. Wejdź na stronę internetową: www.burda.pl

2. Załóż swoje konto! Niestety bez tego nie będziesz mógł zagłosować.

3. Po założeniu konta musisz wejść na swojego maila i potwierdzić rejestrację.

4. Wejdź na stronę internetową: http://www.burda.pl/konkursy/konkurs-akademia-burda i zaloguj się.

5. Wybierz zdjęcie pod tytułem "Żółte szaleństwo." i kliknij ZAGŁOSUJ pod zdjęciem.

I to wszystko.
Wiem, że większość osób nie lubi logować się na różnego rodzaju portale, ale na zachętę mogę dodać, że zrobię wszystko, aby ten konkurs nie był moim ostatnim. Dzięki zalogowaniu się będziecie mogli głosować z tego konta przy okazji następnych konkursów. Bardzo zależy mi na Waszym wsparciu i liczę na Was!

Poniżej wstawiam swoje zdjęcie konkursowe! Dla tych co długo mnie nie widzieli i może nie wiedzą jeszcze, że trochę ubyło mi na głowie. To żółte coś z kokardką to ja! ;P






A tak poza konkursem to chciałam dodać jeszcze, że na moim blogu pojawiła się dodatkowa zakładka pt.: KOLEKCJA. Będę zamieszczać tam rzeczy które uszyłam. Część z nich może być do Waszej dyspozycji. Jeśli będzie ktoś zainteresowany to proszę pisać a jakoś się dogadamy ;)

Całuski! ;*

Papilek

Autorka

Cacactum non est pictum

0 komentarze:

Prześlij komentarz